251268

خبر خوش برای سهامداران تجلی با بهره برداری از پروژه کنسانتره سازی فولاد شرق خراسان

دنیای معدن: پروژه کنسانتره سازی فولاد شرق خراسان در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش دنیای معدن، جلسات شرکت فولاد شرق خراسان با شرکت‌های خارجی تأمین‌کننده تجهیزات اصلی، با نتایج مطلوب و حل مسائل دو طرف برگزار شد.

این جلسات با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد و فنی شرکت فولاد شرق خراسان به همراه دکتر مستقیمی مدیرعامل و کارشناسان ارشد و فنی شرکت ایریتک و ایراسکو با شرکت NCP تأمین‌کننده خارجی پروژه برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت فولاد شرق خراسان در خصوص جلسات مذکور گفت: طی این جلسات زمان‌بندی اجرای قرارداد چندین ساله که متوقف‌شده بود؛ تعیین و تکلیف شد و نوید روزهای خوش به مشام می‌رسد.

 

به گفته سیدمحمدرضوی، چندین سال است این قرارداد که شامل: تجهیزات اصلی پروژه است منعقدشده، اما متأسفانه عملیات اجرایی آن به علل مختلف به تأخیر افتاده، به حدی که ماهیت اجرای این قرارداد از سوی کارفرما با تأخیرهای به وجود آمده زیر سؤال بود.

 وی افزود: جلسات مذکور بسیار موفقیت‌آمیز انجام شد و طی آن در تاریخ‌های زمان اجرای پروژه تغییراتی صورت گرفت تا شرکت بتواند پروژه را به زمان اجرا رسانده و عملیات اجرایی، نصب و باقی فرایندها به‌خوبی پیش برده شود.

رضوی با اشاره به موانع و مشکلاتی که در اجرای این پروژه وجود داشت بیان کرد: در خصوص مواردی، به‌عنوان کارفرما نگرانی‌هایی داشتیم و از سوی دیگر سازنده هم نگرانی‌هایی در جهت راه‌اندازی به‌موقع پروژه داشت که درنهایت بعد از 3 روز جلسه نفس‌گیر و پرتنش که هرکدام حدود 10 ساعت به طول می‌انجامید به جمع‌بندی رسیدیم و خوشبختانه هم برنامه زمان‌بندی و همچنین بخشهایی که باید مورد بازرسی انجام می‌گرفت، با بحث، مذاکره و درایت مدیریت و تیم همراه حل‌وفصل شد.

لازم به یادآوری است که از ابتدای شروع پروژه در 10 سال گذشته این جلسات اجرایی، ضمن بی‌سابقه بودن در نوع خود، اتفاق بزرگی را برای پروژه رقم خواهد زد و با نتایج حاصله از این نشست ، پروژه قطعاً در بهمن‌ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید