251214

در سالروز ولادت باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) صورت گرفت؛

فولاد غدیر میزبان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران

دنیای معدن: همزمان با سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مجتمع فولاد غدیر نی ریز میزبان جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان نی ریز بود.

به گزارش دنیای معدن، در مراسمی که چهارشنبه 25 بهمن به مناسبت سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد، از رشادتها، از خود گذشتگی ها و ایثارگری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان نی ریز تجلیل شد.

دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این مراسم ضمن خیرمقدم به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) نماد وفا و معرفت، اظهار داشت: هرآنچه ما امروز در مجتمع فولاد غدیر نی ریز داریم، مرهون از خودگذشتگی ها و ایثار شهدای والامقام و جانبازان سرافراز و صبر زینبی خانواده های معظم آنهاست.

وی با اشاره به سابقه تاریخی تولید فولاد در نی ریز، این شهرستان را پایتخت فولاد کشور معرفی کرد و افزود: نی ریز همواره با رشادتهای دلیر مردان گردان کمیل در جای جای کشور شناخته شده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد با دعای خیر شما ایثارگران قدمهای موثر و ارزشمندی در مسیر صنعتی شدن و آبادانی نی ریز برداریم تا نام این شهرستان در حوزه صنعت نیز بلند آوازه شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به حمله قاچاقچیان و اشرار مسلح به پاسگاه انتظامی قطرویه شهادت سه تن از جان برکفان نیروی انتظامی نی ریز را به خانواده این شهدا و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تسلیت گفت. مصطفی پور همچنین وفات مادر شهید عباس دولت آبادی و مادر شهید حسین عیدی که اخیرا دعوت حق را لبیک گفتند را نیز تسلیت گفت.

در این مراسم پدر شهیدان والامقام سرپوش، جانبازان سرافراز آقایان اسماعیلی، صادقی و تقریر، همسران شهدای گرانقدر سرافراز، کردگاری و کاسبی و همسر جانباز سرافراز خواجه احمدی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، از اقدامات صورت گرفته در مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سالهای اخیر تقدیر نموده و بر ادامه راه شهدا که خدمت به مردم و تلاش برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تأکید کردند.

IMG_7005-300x200

دیدگاهتان را بنویسید