251082

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان :

22 بهمن تجلی باور "ما می‌توانیم" است

دنیای معدن-عطاالله معروفخانی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

۲۲ بهمن ماه هر سال یادآور به ثمر رسیدن رشادت‌ها و جانفشانی مردم حق‌طلبی است که با عنایات خداوند متعال پایه‌گذار انقلابی عظیم و موجی از عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی میان امت اسلامی شدند.

 امام خمینی (ره) به این باور رسیدند که زمان وابستگی و سرسپردگی به بیگانگان به اتمام رسیده و باید با توکل بر خدا، به توانایی‌های درونی تکیه کرد.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه، این امید و باور به "ما می‌توانیم" در همه ابعاد تجلی یافته و با این باور، نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

 صنعتگران فولاد هرمزگان نشان دادند که با توکل برخداوند متعال و تکیه بر توان داخلی میتوان کارهای بزرگی را انجام داد .

کسب رکوردهای متعدد تولید ، بهره گیری از شرکتهای دانش بنیان داخلی و برگزاری کنفرانس ها و همایش های متعدد علمی با رویکرد بومی سازی و حضور در عرصه های جهانی با تولید با کیفیت ترین محصول  و آغاز طرحهای توسعه ای با استفاده از فناوری های شرکتهای داخلی توسط جهادگران شرکت فولاد هرمزگان نشان از این ادعا است که ما میتوانیم .

تا پای جان برای ایران اسلامی خواهیم ایستاد و تلاش می کنیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآوریم .

اینجانب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به آحاد جامعه به ویژه خانواده بزرگ فولاد هرمزگان و سایر. ینفعان تبریک عرض می‌نمایم .

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 

دیدگاهتان را بنویسید