250873

مشارکت ذوب آهن اصفهان در ساخت مدرسه در فولادشهر

دنیای معدن: همزمان با ایام دهه فجر ۹۵۰ فضای آموزشی به طور متمرکز در سراسر کشور از جمله مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمد اعتباری (واحد شماره ۵) با مشارکت ذوب آهن اصفهان در شهر فولادشهر افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، روز جمعه سیزدهم بهمن ماه این مدرسه با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی،محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حمیدرضا محمدی فرماندار لنجان، بخشدار فولادشهر و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در نیم قرن گذشته فعالیت های بسیار در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای توسعه منطقه انجام داده است .

وی افزود:  مشارکت ذوب آهن اصفهان در ساخت این مدرسه از جمله فعالیت های این مجتمع عظیم صنعتی در جهت توسعه فضای آموزشی است که در قالب نهضت مدرسه سازی انجام شده است . همچنین واحد دوم این فضای آموزشی نیز به زودی با مشارکت ذوب آهن  به بهره برداری می رسد .

شایان ذکر است این مدرسه با ۱۹۳۷ متر زیر بنا شامل ۱۲ باب کلاس، آزمایشگاه، نمازخانه و کتابخانه به دست خیر مدرسه ساز حاج محمد اعتباری و مشارکت ذوب‌آهن اصفهان در محله ب۶ فولادشهر به مدار بهره‌برداری پیوست.

 

دیدگاهتان را بنویسید