250642

مدیرعامل شرکت شرکت فولاد هرمزگان:

عملیات احداث واحدهای مگا مدول فولاد هرمزگان بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی احداث دو دستگاه مگا مدول در شرکت فولاد هرمزگان در دست احداث قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار دنیای معدن، عطاالله معروفخانی در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در گفتگو با خبرنگاران افزود: احداث این دو واحد مگامدول یک میلیون و ۷۲۰ هزار تنی احیای مستقیم چند سال پیش توسط دو شرکت ایتالیایی و آلمانی به عقد قرارداد منجر شد، اما به علت محدودیت‌های برجامی کار احداث این دو واحد توسط این دو شرکت متوقف شد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد: خوشبختانه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید ما سال گذشته در فولاد خوزستان فولاد هرمزگان عملیات احداث این دو واحد مگامدول را آغاز کردیم و هم اکنون عملیات احداث این دو واحد بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تولید اسلب با کیفیت در شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: امروز در فولاد هرمزگان شاهد تولید اسنپ‌های با کیفیت هستیم و حتی این محصول به قلب اروپا نیز صادر می‌شود و بسیاری از کشورهای جهان هم اکنون طالب خرید این اسلب‌های شرکت فولاد هرمزگان هستند.

 معروفخانی اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب شرکت فولاد هرمزگان حرکت به سوی تولید فولاد سبز را در دستور کار خود قرار داده و با این روش ۳۰ درصد گاز طبیعی را جایگزین می‌کند و در چند ماه آینده  تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در این شرکت افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطر نشان کرد: هم اکنون شرکت فولاد هرمزگان بدون سفارش اسلب تولید نمی‌کند و بیشتر تولیدات این شرکت هم به سفارش‌های ویژه اختصاص دارد.

سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با حضور کارشناسان، متخصصان و مدیران صنعت فولاد کشور روستای سوم و چهارم بهمن ماه سال جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید