249523

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد: هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی گروه فولاد مبارکه

دنیای معدن- مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: بهترین رهنمودی که پیش روی ما قرار دارد، فعالیت منسجم، هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی کل گروه بزرگ فولاد مبارکه است.

به گزارش دنیای معدن، محمدجواد براتی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد هرمزگان و طرح‌های توسعه‌ای آن،  با اشاره به پیشرفت‌های این شرکت در سال‌های اخیر، بیان کرد: فولاد مبارکه رسالت اصلی خود را در راستای پیشرفت اقتصادی کشور در قالب گروه بزرگ فولاد مبارکه در حال پیگیری قرار داده و شرکت فولاد هرمزگان نیز بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه به شمار می‌رود. این شرکت در میان فولادسازان کشور از رتبه و جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: فولاد هرمزگان از نظر حجم تولید و سایر توانمندی‌ها در زمره برترین فولادی‌های کشور قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر شاهد رخ دادن اتفاقات بسیار خوب و موفقیت‌های چشمگیری در فولاد هرمزگان بوده‌ایم. به نظر می‌رسد روند تولید و پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در این شرکت به خوبی پیش می‌رود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: روابط عمومی فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر تلاش خوبی داشته و اطلاع‌رسانی و خبررسانی خوب و هوشمندانه‌ای را از این شرکت در سطح منطقه‌ای و ملی شاهد بودیم. مجموعه روابط عمومی با تلاش و نوآوری سعی کردند ارتباط مجموعه را با ذی‌نفعان سامان دهند و برنامه‌ریزی ارتباط خوبی داشته باشند.

براتی خاطرنشان کرد: شعار گروه فولاد مبارکه، «فولاد مبارکه به وسعت ایران» است. اگر این شرکت در سودآوری، ایجاد اشتغال، رشد و توسعه صنعتی کشور نقش داشته، به دلیل ماهیت فعالیت گروه و شعار آن بوده است. بهترین رهنمودی که پیش روی ما قرار دارد، فعالیت منسجم، هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی کل گروه بزرگ فولاد مبارکه خواهد بود که امیدوار هستیم بیش از گذشته با تعامل و همکاری، درون‌زایی داشته باشیم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید