249334

مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان: مسیر حرکت روابط‌ عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد

دنیای معدن: فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود تمرکز ما در روابط‌عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد سنگان باشد.

به گزارش دنیای معدن، ایمان یعقوبی مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه، با اشاره به رویکردهای مختلف روابط‌عمومی‌ها در سازمان در خصوص ارتباط روابط‌عمومی و رسانه گفت: مسیر حرکت روابط‌عمومی‌ها باید به سمت یکی شدن با رده های مختلف سازمان باشد تا با ایفای نقش واسط و تسهیلگر بتوانند رابطه ای دو سویه بین بدنه سازمان و جامعه برقرار نمایند و تلاش مستمر روابط‌عمومی تحکیم این روابط است.

مدیر روابط‌عمومی فولاد سنگان ادامه داد: فولاد سنگان تا امروز با همراهی رسانه ها توانسته است به عنوان یک برند مطرح در سطح ملی بدرخشد و این تعامل و همکاری دو سویه عامل مهمی در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت بوده است. وی افزود تمرکز ما در روابط‌عمومی بر برندسازی است و هر رسانه می تواند نماینده ای برای فولاد سنگان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید