249070

در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛ فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

دنیای معدن: هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با درخشش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان همراه بود و این شرکت توانست در سه آیتم رتبه نخست و دو آیتم رتبه دوم را در میان برترین روابط عمومی‌های کشور کسب کند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی انجمن متخصصان روابط عمومی در پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی با حضور جمع کثیری از متخصصان، اساتید و مدیران حوزه روابط عمومی برگزار شد و عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی در 11 بخش و در حوزه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی مکتوب و دیجیتال و برنامه‌ریزی‌‌های رسانه‌ای و حوزه‌های مختلف چاپ و نشر، تبلیغات، رسانه‌های دیجیتال، فیلم و کلیپ و تیزر و … مورد بررسی قرار گرفت که به بهترین عملکردها لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا شد.

این جشنواره با درخشش فولاد هرمزگان همراه بود و با داوری میان یک هزار و 700 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، روابط عمومی این شرکت توانست در زمینه تیتر، سرمقاله و مصاحبه رتبه نخست را در میان انتشارات روابط عمومی‌های سراسر کشور به دست آورد. همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه دوم در زمینه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و کتاب شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید