249020

به دستور مدیرعامل؛

رفع بخشی از آبگرفتگی‌های اهواز با امکانات فولاد اکسین/خدمت‌رسانی اکسینی ها تا جمع آوری کامل آب ادامه دارد

دنیای معدن: به دستور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، تجهیزات و ماشین آلات این شرکت به منظور رفع آبگرفتگی در برخی مناطق اهواز و کارون به کار گرفته شد.

به گزارش دنیای معدن، با توجه به بارش حدود ۳۰ میلی متر باران در اهواز، خیابان ها و خانه های مردم این شهرستان دچار آب‌گرفتگی شدید و مسدود شدن برخی مسیرها شد.

در همین راستا به دستور مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، این شرکت با بکارگیری نیروی انسانی و استفاده از چندین دستگاه تانکر و دستگاه های تخلیه آب اقدام به جمع‌آوری آبهای سطحی کرد.

همچنین تعدادی از خودروهای سنگین و نیمه سنگین این شرکت به منظور رفع آبگرفتگی در برخی مناطق اهواز و کارون مستقر شدند و خدمات رسانی تا رفع کامل آبگرفتگی ها ادامه دارد.

گفتنی است، در پی بارندگی و آغاز فعالیت سامانه بارشی در اهواز خیابان‌های این شهر دچار آبگرفتگی شده و برای مردم مشکلاتی چون آبگرفتگی معابر، مسدود شدن مسیرها و عدم امکان تردد خودرو و عابران پیاده ایجاد شد، که بر همین اساس شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان، اقدام به رفع آبگرفتگی ها کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید