249011

موافقت وزیر صمت با تامین خوراک واحدهای فولادی استان فارس

دنیای معدن: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر صمت برای تامین خوراک واحدهای فولادی استان فارس و تولید خودروی برقی در شیراز خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، ابراهیم عزیزی،  در خصوص دیدار با وزیر صمت اظهار کرد: در دیداری که با وزیر صمت داشتیم موضوع تامین خوراک واحدهای فولادی استان فارس و لزوم رفع موانع برای فعالیت های تولید خودرو در استان مطرح شد که مورد موافقت وی قرار گرفت.

وی افزود: با این توافق مجتمع ها و واحدهای فولادی استان که آماده بهره برداری هستند، می توانند سنگ آهن و خوراک مورد نیاز خود را از پهنه هایی که امکان آن وجود دارد، تامین کنند.

عزیزی همچنین از تاکید وزیر صمت بر تولید خودروی برقی در استان فارس خبر داد و گفت: وزیر صمت ضمن تاکید بر برداشتن موانع تولید خودرو در استان فارس، بر تولید خودروهای برقی در این استان اصرار داشت چراکه شیراز به عنوان قطب الکترونیک کشور بیش از دیگران سزاوار این موضوع است ضمن اینکه زیرساخت های لازم را نیز داراست.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز اظهار داشت: وزیر صمت برای هر دو موضوع مطرح شده دستورات لازم را صادر کرده است که با طی روند اداری، به زودی اجرایی خواهد شد./

 

دیدگاهتان را بنویسید