248956

قدردانی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از پرستاران بیمارستان شهید مطهری

دنیای معدن-به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه جمعی از مسئولین یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه در بیمارستان شهید مطهری حضور یافت.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شامل: دفتر پرستاری، CCU ، بخش جراحی مردان، اتاق عمل، اورژانس و... با اهدای شاخه های گل روز پرستار را به مدافعان  جبهه سلامت تبریک گفت و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

مهدی کوهی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد و هم اکنون به عنوان بیمارستان درجه یک در سطح ملی خدمت رسانی به کارکنان شرکت، جامعه پیرامون و هموطنان عزیزمان را با افتخار انجام می دهد.

وی افزود : پرستاران به واقع از صبورترین قشر تلاشگر جامعه هستند که به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا از جان و دل برای سلامتی بیماران به صورت شبانه روزی تلاش نمودند و این خدمات جهادی آنها نزد خداوند متعال اجر و منزلت بسیار والایی دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : در برنامه تحولی شرکت، چشم انداز خوبی برای خدمت رسانی مطلوب تر در بیمارستان شهید مطهری تعریف شده است که به زودی در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است بیمارستان شهید مطهری فولادشهر با تعداد ۲۱۲ پرستار و در ۱۰ بخش به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید