248922

لبخند رضایت و دعای خیر بهترین هدیه بیماران به پرستاران

دنیای معدن: پرستاران فرشتگان بی بال روی زمین هستند تا در سختی ها و روزهای بیماری در کنار همنوعانشان باشند و به آنها کمک کنند.

به گزارش دنیای معدن، به مناسبت ۲۸ آبان ماه سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار ضمن تبریک فرارسیدن این روز خجسته به پرستاران پر تلاش بیمارستان شهید مطهری ، اورژانس کارخانه و جامعه پرستاری کشور ، با تعدادی از این تلاشگران بیمارستان شهید مطهری گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

آزیتا پور مشهدی سرپرست پرستاری بیمارستان شهید مطهری : شغل پرستاری علی رغم همه ناملایمات و سختی ها ، اجر اخروی فراوانی را برای پرستاران در پی دارد . آنها آن هنگام که خانواده ها نیز در کمک کردن به بیمار عاجز هستند قدم جلو گذاشته و برای بهبود بیماران تلاش می کنند چرا که پرستاران فرشته های نجات بیماران هستند .

منوچهر ابراهیمی پرستار جراحی مردان : زمانی که بیماران با رضایت محیط بیمارستان را ترک می کنند ، بهترین خاطره برای هر پرستاری رقم می خورد . پرستاری ، هنر همدلی و همدری با دردمندان است.

زهره شیخ زاده پرستار جراحی مردان : علاقه مهمترین عامل موفقیت در این شغل است ، این شاخص اساسی سبب می شود علی رغم همه مشکلات بتوانیم در شغل خویش عملکرد موفقی داشته باشیم . پرستاری عشق و تعهد می طلبد و ما ابتدا باید عاشق شغل خود باشیم تا بتوانیم آن همه سختی های روحی و جسمی را به جان بخریم.

گلناز اشرف پور پرستار جراحی مردان : این شغل یعنی عشق ، صبر و مهربانی و ایثار کردن برای بهبود بیماران و عشق ورزیدن به تمامی انسان ها. پرستاران عشق خود را بی دریغ نثار دیگران می کنند و در پایان کار با خستگی به خانه می روند.

منصوره کریمی پرستار جراحی مردان : پرستاران دارای شغلی سخت و طاقت فرسا هستند و این قشر از صبورترین و زحمتکش ترین افراد جامعه هستند. به صورت شبانه روزی با کشیک در بخش ها از بیماران مراقبت می کنند تا بتوانند به موقع دارو و غذای بیماران را بدهند و آنها هرچه سریعتر به آغوش خانواده بازگردند .

سمانه لیموچی پرستار داخلی زنان : در کنار صبوری و همدلی که از جمله ویژگی های اساسی شغل پرستاری محسوب می شوند ، برخورداری از اطلاعات به روز در این زمینه با توجه به اینکه علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است در موفقیت پرستاران بسیار تاثیر گذار است.  

ملیحه کرمی پرستار داخلی زنان : مراقبت از یک بیمار عشق است و پرستاری مراقبت از چند بیمار است . آنها با فشار زیاد کاری همچنان با انگیزه در محل کار حاضر می شوند و به مداوای بیماران می پردازند .

مریم جلالی پرستار اورژانس : پرستاری حرفه ای مقدس است که به صورت مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است و لذا از حساسیت زیادی برخوردار است.

عصمت البندی پرستار اورژانس : لبخند رضایت و دعای خیر بیماران هنگام بازگشت از بیمارستان بهترین هدیه آنها به کادر درمان است که ارزش وصف ناشدنی دارد.

علی شریفی پرستار اورژانس : پرستاری خدمت به مردم می باشد و علاقه مهمترین عامل موفقیت در شغل پرستاری است.

رسول حاج بابایی کارشناس پرستاری اورژانس : پرستاران از بالاترین پاداش اخروی برخوردار هستند  و حضرت زینب (س) بهترین الگو برای پرستاران می باشد.

زهرا ملت پرستار بخش CCU : صبوری ، تخصص و علاقه عوامل موفقیت در حرفه پرستاری هستند و پرستاران این مجموعه با تمام توان برای بهبود بیماران تلاش می کنند .

آسیه صانعی کارشناس بیهوشی اتاق عمل : پرستاران با عشق و علاقه است که می توانند ، روند بهبود بیماران را تسریع بخشند . می توان گفت که پرستاری ، خدمت به خلق خدا و شغل انبیاء است .

منیره عابدیان پرستار اتاق عمل : شغل پرستاری ، شغلی خطیر است که با ناملایمات و سختی های بسیاری همراه می باشد .یک پرستار با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) در محیط کار خویش و در مسیر خدمت به خلق می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

فاطمه احمدی : عشق و علاقه به بهبود بیماران یکی از خصایص پرستاران است و آن ها با انرژی مضاعف برای خدمت رسانی به همنوعان تلاش می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید