248865

از ساختمان تجاری و آپارتمان تا ورق استیل وارداتی

دنیای معدن-بورس‌کالای ایران با انتشار ۲۱ اطلاعیه از پذیرش‌‌‌های جدید در بازار اصلی و فرعی خبر داد. از نکات قابل‌توجه کالاهایی که در جلسه سیصد و نود و هشتمین کمیته عرضه به تصویب رسید، می‌توان به پذیرش هشت‌ساختمان تجاری و آپارتمان مسکونی و همین‌طور پذیرش ورق قلع‌اندود، ورق سرد فولادی و ورق استیل وارداتی اشاره کرد.

به گزارش «دنیای معدن»، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس‌کالای ایران، چهار کالا در بازار اصلی و سه‌کالا و هشت‌آپارتمان مسکونی و ساختمان تجاری در بازار فرعی پذیرش شد. پذیرش کالاها و محصول‌‌‌های یادشده پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و نود و هشتمین جلسه کمیته عرضه در ۲۳آبان به تصویب رسید.

کالاهای پذیرش‌شده در بازار اصلی

به این ترتیب، چهار کالا متعلق به چهارشرکت به شرح زیر در بازار اصلی پذیرش شد که دو محصول وارداتی است:

۹۵۰تن ورق قلع‌اندود وارداتی متعلق به شرکت shandong sino steel co کشور چین که عرضه‌کننده آن شرکت صدر امین است؛

۵۱۵تن و ۱۷۰کیلوگرم ورق سرد فولادی متعلق به شرکت Shougang Jingtang United Iron & Steel Co کشور چین که عرضه‌کننده آن شرکت توسعه تجارت بنیان‌ساز است؛

پلی‌اتیلن سنگین دورانی (شرکت پتروشیمی مهاباد).

کالاهای پذیرش شده در بازار فرعی

همچنین هشت‌کالا متعلق به ۶شرکت و یک‌ساختمان تجاری مربوط به شرکت سولیران و هفت‌آپارتمان مسکونی متعلق به سازمان خصوصی‌سازی به شرح زیر در بازار فرعی پذیرش شد:

۱۰۰تن ضایعات فولادی، ۳۰۰‌هزار عدد ضایعات مونتاژی خودرو، ۶۰دستگاه بدنه ضایعاتی خودرو و ۱۰‌هزار عدد ضایعات بدنه‌ای خودرو (شرکت ایران‌خودروی خراسان)؛

۵۰۰تن ورق استیل شرکت Tisco کشور چین که عرضه‌کننده آن شرکت مهندسی و فناوری شاخص سازه سپاهان است؛

۷‌هزار و ۵۰۰تن روغن سنگین پایه قطرانی (شرکت کارآ صریر فرداد)؛

۵۰۰تن پذیرش کالای لوله مسی (شرکت تولیدی مهر اصل)؛

۱۰‌هزار تن تسمه فولادی (شرکت نورد آریان فولاد)؛

۱۰‌هزار تن تسمه فولادی (شرکت ذوب‌آهن آریان بوئین زهرا)؛

ساختمان تجاری به پلاک‌های ثبتی ۱۵.۱۳۲۶، ۱۵.۱۳۲۴، ۱۵.۱۳۲۲ و ۱۵.۱۳۲۸ متعلق به شرکت سولیران (سهامدار عمده شرکت سولیران، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین است) – مساحت عرصه این املاک که در کیلومتر ۱۶ جاده قدیم کرج واقع شده ۸۲‌هزار و ۱۴۷مترمربع و مساحت عیان آن ۴۱‌هزار مترمربع است. یک دستگاه ساختمان اداری به پلاک ثبتی ۵۶.۶۲۳۸ و ۶ دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۵۵.۳۲۷۹، ۵۵.۳۲۸۳، ۲۷۱۶.۵۸، ۲۷۱۶.۶۱، ۲۷.۱۶.۶۳م و ۲۷۱۶.۶۲ متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران که عرضه‌کننده آنها سازمان خصوصی‌سازی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید