248092

راهپیمایی اکسینی ها در محکومیت بمباران غزه/یکصدا؛ مرگ بر اسرائیل

دنیای معدن: کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، مسیر نمازخانه تا ساختمان شهید هاشم زاده را راهپیمایی کردند و انزجار خود را از جنایات ضدبشری صهیونیستی اعلام داشتند.

به گزارش دنیای معدن، ظهر امروز چهارشنبه(۲۶ مهرماه) مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت ضمن حضور در راهپیمایی امروز، با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم وغیره هر گونه جنایت و کودک‌کشی را در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم جعلی و موقت صهیونیستی محکوم کردند.

کارکنان فولاد اکسین خوزستان، همچنین ضمن محکوم کردن سکوت سازمان‌های حقوق بشری، خواستار واکنش درست و اقدام عملی سازمان‌های جهانی و بین المللی در مقابل جنایات ضد بشری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی شدند.

اکسینی ها در این راهپیمایی، با شعارهای خود ضمن محکوم کردن سکوت سردمداران برخی کشورهای عربی و مسلمان، خواستار اقدام فوری و عملی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین در این مراسم، ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، فلسطین و حماس، پرچم رژیم صهیونیستی اسرائیل توسط کارکنان، به آتش کشیده شد.

بنا بر این گزارش، وقوع این جنایت عظیم و به خاک و خون کشیدن هزاران کودک، زن و غیرنظامیان مسلمان در بیمارستان المعمدانی غزه، با واکنش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای مختلف همراه شد.

گفتنی است، به منظور محکومیت این جنایت هولناک و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز چهارشنبه کارکنان پس از نماز ظهر و عصر، از محل نمازخانه کوثر تا ساختمان مرکزی و اداری شرکت، راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم موقت اسرائیلی اعلام داشتند و همبستگی خود با مردم ستم دیده، مظلوم، بی دفاع و محصور در چنگال یزیدان زمان را فریاد زدند.

دیدگاهتان را بنویسید