247713

صعود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به جایگاه دوم لیگ برتر

دنیای معدن: تیم فوتبال ذوب‌آهن در یک مسابقه جنجالی و البته پر از هیجان که پر از موقعیت و برخوردهای فیزیکی و اعتراضات به داوری بود، موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک شد.

به گزارش دنیای معدن، اصلا انتظار نمی‌رفت که این مسابقه یکی از هیجانی‌ترین، جذاب‌ترین و البته جنجالی‌ترین رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم باشد، اما اتفاقاتی در این مسابقه رقم خورد، که مصاف شمس آذر و ذوب ‌آهن را برای همیشه به خاطره‌ها خواهد سپرد. شمس آذر بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما شاگردان ربیعی در نیمه اول منسجم بودند و دوبار روی استفاده درست از موقعیت‌های نه چندان زیاد خودشان به دو گل رسیدند. ابتدا در دقیقه ۲۴ روی ارسال مهرداد رضایی این محمدجواد محمدی بود که بار دیگر برای سبزپوشان درخشید و در ادامه بار دیگر محمدی این بار در دقیقه ۳۴ روی یک ضدحمله سریع با یک ضربه چیپ دروازه جعفرپور سنگربان شمس‌آذر را مقابل دیدگان هواداران قزوینی باز کرد.  

سعید دقیقی و شمس آذری‌ها اما نیمه دوم را با توپ پر آغاز کردند. در ادامه در دقیقه ۵۷ نادر محمدی مدافع تیم ذوب آهن  از زمین اخراج شد.بار دیگر حملات پرتعداد تیم شمس آذر از سر گرفته شد و سرانجام در دقیقه ۷۰ گل اول تیم میزبان روی ارسال کرنر، ضربه سر عیسی مرادی و اشتباه فرعباسی رقم خورد.

پس از این گل شاگردان سعید دقیقی با اشتیاق بیشتری حملات‌شان را دنبال کردند و تا آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده که ۸ دقیقه اعلام شده بود، روی دروازه تیم ذوب آهن بودند، اما در روز خوب فرعباسی و مدافعین حریف که البته در برخی دقایق هم به دلیل فشار تیم میزبان اشتباه هم کردند، یشمی پوشان قزوینی نتوانستند از این مسابقه امتیازی بگیرند و دست خالی ورزشگاه را ترک کردند.  سبزپوشان اصفهانی در پایان ششمین بازی خود ۱۱ امتیازی شدند تا بار دیگر جهش قابل توجهی در جدول رده بندی مسابقات داشته باشند و پشت سر تراکتور ۱۲ امتیازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید