247337

مدیران استان قزوین برای حل مشکلات فعالان صنعت فولاد آمادگی کامل دارند

دنیای معدن-استاندار قزوین گفت: فولاد از صنایع موفق استان محسوب می شود و مجموعه مدیریتی استان آماده تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی برای رفع موانع و مشکلات آن است.

به گزارش دنیای معدن؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد و صنایع فلزی استان قزوین اظهار داشت: صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر به حساب می آید و این صنعت در کشور هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ایران به عنوان یکی از کشورهای شاخص در سطح دنیاست.

وی افزود: در حوزه فولاد، استان قزوین هم وضعیت خوبی دارد و صنعت فولاد در ردیف صنایع موفق است و در حوزه فعالیت های اقتصادی، صادرات و مسئولیت های اجتماعی همواره این صنعت پیشگام بوده است.

اعلایی در پاسخ به دغدغه ها و مشکلات فولادگران استان قزوین گفت: برخی از این مشکلات ابعاد ملی دارند که با انسجام مجموعه مدیریتی استان و انجمن فولاد می توان آنها را در سطح ملی پیگیری کرد و آمادگی داریم با تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی آن را دنبال کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: مدیران استان قزوین برای همراهی با صنعتگران عزم جدی دارند و تولیدکنندگان هم آن را تائید می کنند و در این زمینه برای رفع موانع و مشکلات صنعتگران آمادگی کامل داریم.

اعلایی استاندار قزوین با حضور در شهرستان تاکستان از واحد تولیدی پرشین فولاد بازدید کرد.

این شرکت تولید کننده انواع میلگرد با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر می باشد که از سال ۱۳۹٠ فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار قزوین همچنین از واحد صنعتی شوفاژ کار بازدید کرد.

این شرکت تولید کننده انواع رادیاتور چدنی، انواع پکیج و دیگ آبگرم فولادی با اشتغالزایی ۶۵۰ نفر واقع در شهرستان تاکستان می باشد که از سال ۱۳۹۲ فعالیت تولیدی خود را در استان آغاز کرده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با حضور در مجتمع صنایع دینه ایران، از خط تولید این واحد تولیدی هم بازدید کرد.

این مجتمع تولید کننده انواع داروهای گیاهی با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در شهرستان قزوین واقع شده است.

استاندار قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تولید گیاهان دارویی در زنجیره ارزش استان قرار دارد و با توجه به اهمیت بهره وری آب، تولید این محصولات می تواند ارزش افزوده مناسبی در بخش کشاورزی استان ایجاد کند.

اعلایی افزود: گیاهان دارویی بازار رو به رشدی دارند و اقبال مردم به این بخش روز به روز بیشتر می شود، به همین دلیل باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد، در این زمینه باید کشت قراردادی بین کشاورزان و صنایع تولید کننده فرآورده های گیاهی با جدیت پیگیری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید