247121

برای رفاه خانواده بزرگ فولاد خوزستان در حال برگزاری است؛

نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک کودک و نوجوان، بازی های فکری، کیف و کفش

دنیای معدن: نمایشگاه یادشده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و با استقبال خانواده کارکنان شرکت فولاد خوزستان عصرگاه روز شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز به کار نمود.

 به گزارش دنیای معدن، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد فضایی مناسب برای خرید لوازم تحریر و پوشاک با قیمتی مناسب برای رفاه خانواده کارکنان ایجاد شده است. 

وی افزود: با غرفه داران هماهنگ شده که محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند. همچنین در پایان هر شب، به قید قرعه به ۱۰ تن از خریداران هدایایی اعطا می‌شود. 

محمد جامعی مدیر روابط عمومی گفت: روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان همانند سال‌های گذشته در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و برای رفاه حال خانواده کارکنان این شرکت، اقدام به برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک کودک و نوجوان، لباس ورزشی، بازی های فکری، کیف و کفش نموده است. 

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۱۲ غرفه تشکیل شده است، مسابقه‌ی نقاشی، کارگاه قصه‌گویی، غرفه دختران عاشورایی برای تبیین معارف امام حسین (ع) در ماه محرم و صفر و یک غرفه نیز در خصوص عرضه محصولات عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است تا به ابهامات دخترانی به سن تکلیف می‌رسند، پاسخ داده شود. 

جامعی در ادامه اظهار داشت: کارکنان محترم شرکت می‌توانند، محصولات این نمایشگاه را در اقساط ۱۲ ماهه و بدون پیش قسط خریداری نمایند. 

گفتنی است، نمایشگاه یاد شده از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ به مدت ۵ روز تا ۲۲ شهریورماه پذیرای خانواده بزرگ فولاد خوزستان خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید