246891

با اعتبار ۳۴٠ میلیارد ریال انجام شد؛ احداث و تکمیل جاده VH۱ شرکت فولاد اکسین خوزستان/کلیه مسیرهای کارخانه آسفالت شد

دنیای معدن: با حضور مهندس محمدی، جاده آسفالت VH۱ شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعتبار ۳۴٠ میلیارد ریال و به طول ۲۵٠٠متر احداث شد.

به گزارش دنیای معدن، با احداث پروژه جاده VH۱(ضلع شرقی کارخانه)، خودروهای حمل محصولات و مواد اولیه که در سال های گذشته به جهت عدم وجود جاده مخصوص، از فرعی ها و مسیرهای خاکی تردد می کردند، از مسیر اصلی و از طریق این جاده می توانند جابجا شوند.

حال با احداث این جاده به طول ۲ هزار و ۵٠٠ متر و با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال، کلیه مسیرهای ورود و خروج خودروهای حمل مواد اولیه و حمل محصول در کارخانه وصل و عملیات آسفالت آن، با کیفیت و استاندارد لازم انجام شده است.

با اتصال جاده های فرعی به جاده VH۱، حمل و نقل محصولات، مواد اولیه، نیروی انسانی و تجهیزات تسهیل می یابد و باعث کاهش حوادث و افزایش قابل توجه ایمنی در تردد خودروهای سنگین می شود.

پیش از اجرای این پروژه، گرد و غبار ناشی از تردد در مسیرهای خاکی، ضمن ایجاد مشکل، به لحاظ محیط زیستی نیز مانع ایجاد می کرد، که در حال حاضر این مشکل رفع و فضایی مناسب برای ساماندهی تردد کامیون‌ها، برای ورود و خروج نظام‌مند جهت بارگیری و تخلیه بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید