246728

مهدی کوهی:نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است

دنیای معدن: به مناسبت روز پزشک، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و هیات همراه با حضور در بیمارستان درجه یک شهید مطهری، از جمعی از پزشکان این مرکز تجلیل نمودند و در جریان نحوه خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفتند.

مهدی کوهی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : بیمارستان شهید مطهری از جمله مراکز پزشکی مجهز در سطح کشور است که در کنار خدمت رسانی به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، مردم شهرستان لنجان، استان اصفهان و حتی شهرهای مختلف کشور نیز از امکانات آن بهره مند می شوند.

 

وی افزود : این مرکز پزشکی، پتانسیل ها و قابلیت های فراوانی دارد و بر اساس بازدید میدانی که در آینده نزدیک از این مجموعه انجام می گیرد در راستای ارتقاء خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی در بخش های مختلف آن برنامه ریزی می شود.  

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است لذا در بخش طب کار، استانداردهای مختلف نیاز است مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و در بخش پزشکی نیز آزمایشات و معاینات دوره ای با دقت کامل انجام شود.

در ادامه علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری نیز گزارشی از امکانات فعلی بیمارستان و چشم انداز این مرکز پزشکی ارائه نمود. 

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت در این بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شامل طب کار، درمانگاه، اورژانس، داروخانه و دفتر پرستاری بازدید نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید