245108

مدیر بازرگانی شرکت خبر داد

اولین گام فولاد شادگان جهت صادرات آهن اسفنجی/ برگزاری اولین مزایده خارجی

دنیای معدن: مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان از اولین گام این شرکت در مسیر صادرات آهن اسفنجی به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، محمدکاظم هوشمند در گفت و گویی، با اشاره به تلاش برای صادرات محصولات این شرکت به کشورهای همسایه اظهار کرد: شرکت فولاد شادگان اولین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است تا بتواند محصولات خود را صادر کند.

وی افزود: در همین راستا جهت صادرات ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی به کشورهای همسایه مزایده ای برگزار شده است و با مشخص شدن نتایج آن صادرات محصولات انجام خواهد شد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به برگزاری اولین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن اولین محموله های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

هوشمند بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت های برق در نظر گرفته شده برای شرکت های فولادی، این تهدید که ممکن است فولادسازهای داخلی به دلیل عدم تولید، خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازارهای خارجی پیدا کرده ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید