245067

اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی فولاد ایران در چهارمحال و بختیاری سرعت گیرد

دنیای معدن: استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی فولاد ایران در استان، گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان صنعت فولاد می‌تواند نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن غلامعلی حیدری در نشست با مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این سازمان در استان، گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان صنعت فولاد می‌تواند نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نگاه عدالت‌محورانه دولت سیزدهم و رویکرد توزیع منابع با اولویت مناطق محروم فرصت خوبی را در اختیار استان قرار داده تا بتوانیم محرومیت‌های گذشته را تا حدودی جبران و زمینه رشد و توسعه استان را تسهیل کنیم.

وی بر ضرورت تسریع در اتمام طرح‌های توسعه‌ای فولاد سفیددشت تاکید کرد و افزود: ایمیدرو متعهد شده تا چند طرح توسعه‌ای در فولاد سفیددشت اجرا کند که می‌طلبد در این خصوص سرعت بیشتری داده شود.

حیدری اضافه کرد: همچنین از تمام ظرفیت فولاد قلع اندود استان نیز استفاده نشده و ایمیدرو می‌تواند در این حوزه نیز سرمایه‌گذاری‌ کند.

وی، انرژی خورشیدی را از دیگر ظرفیت‌های مهم استان برشمرد و بیان کرد: از این ظرفیت نیز می‌توان به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری استفاده کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع استان را نیز خواستار شد و گفت: صنعت فولاد درآمد بالایی دارد که اگر سه درصد آن را هم هزینه مسئولیت‌های اجتماعی کند می‌تواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

وی افزود:  از دیگر انتظارات استان استفاده از نیروهای بومی در صنعت فولاد استان به ویژه در هیات مدیره شرکت‌های تابعه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید