245031

​مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی خبر داد:

ساخت درمانگاه تخصصی در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان

دنیای معدن: مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: پروژه درمانگاه تخصصی در شهرستان شادگان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش دنیای معدن، مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت اظهار کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان ، این شرکت اقدام به تجهیز درمانگاه تخصصی در این شهرستان ، جهت درمان ، رفاه و آسایش مردم شادگان کرده است.

 

رامین حکیمی در این راستا افزود: این درمانگاه به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

 

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: درمانگاه در حال ساخت شهرستان شادگان به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع می باشد. همچنین در ۵ طبقه و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال احداث است.

 

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان بیان کرد: در قالب کمک مومنانه به خانواده های نیازمند ، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ قلم کالا بین نیازمندان و اقشار محروم شهرستان شادگان توزیع می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ، بصورت حضوری در فصل تابستان گفت: جهت پیشبرد اهداف فرهنگی فرزندان کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان و با همکاری کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان ، دوره های آموزشی در فصل تابستان به صورت رایگان در حال برگزاری است.

 

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان از جشن بزرگ عید غدیر خم برای خانواده کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان در فرهنگسرای ملافاضل سکرانی خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید