244853

مدیرعامل فولاد خوزستان در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان:

حفظ امنیت و آسایش شهروندان افتخار نیروی انتظامی است

دنیای معدن: امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت فولاد خوزستان ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور در دفتر سردار سیدمحمود میرفیضی، ضمن تبریک به انتخاب وی در سمت فرماندهی انتظامی خوزستان، حفظ امنیت و آسایش شهروندان را افتخار نیروی انتظامی دانست.

به گزارش دنیای معدن، در این دیدار صمیمانه، ابراهیمی اقتدار و استقلال نیروی انتظامی را ضامن امنیت شهر و شهروندان دانست و افزود: نیروی انتظامی با پشتوانه‌ی مردمی و صلابت مثال‌زدنی، همواره در خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف امنیتی، تامین آسایش عمومی، حراست از اماکن، تأسیسات، تجهیزات و ...  زبان‌زد است. عملکرد نیروهای خدوم انتظامی شرایط را برای شهروندان مطلوب و برای خاطیان سخت و دشوار کرده است. بدون شک حفظ اقتدار نیروی انتظامی وظیفه همگان است.

وی شهادت ماموران نیروی انتظامی را نشان از خودگذشتگی و شجاعت دانست و اظهار داشت: خطر کردن و تلاش برای حفظ آسایش و به دام انداختن مخلان امنیت جامعه، حتی به قیمت جان و شهادت افتخاریست که نصیب نیروهای انتظامی شده است. اینکه هر از گاهی در اخبار شنیده می‌شود، مامور انتظامی در تعقیب و گریز و انجام ماموریت‌های مختلف به شهادت می‌رسد، جلوه‌ای از ایثار و گذشت را در جامعه طنین‌انداز می‌کند. فولاد خوزستان همواره در کنار نیروهای خدوم انتظامی بوده و هست و برای یاری رساندن و بهبود خدمت‌رسانی، آماده‌تر از قبل ظاهر می‌شود.

در ادامه سردار میرفیضی با بیان این‌ جمله‌ که: نظم، هنجار‌شکنی و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، افزود: نیروی انتظامی هیچگاه اجازه‌ی عرض اندام‌ برهم‌زندگان نظم عمومی را نداده و نمی‌دهد. افتخار پلیس این است که جان خود را برای مردم نثار کند. خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و هنجار‌شکنی و امنیت مردم است.

سردار میرفیضی در ادامه گفت: خوزستان یکی از استان‌‌های معین کشور در تولید و ثروت‌آفرینی کشور است. شرکت فولاد خوزستان با ایجاد فرصت شغلی و کمک به اقتصاد کشور، نقش به سزایی در کاهش نرخ بیکاری دارد که پیامد آن، ثبات امنیت و کاهش جرائم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید