244315

بازدید دکتر برقراری از مجتمع فولاد خراسان و تقدیر از روند رشد تولید

دنیای معدن: مدیرعامل «صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر» از روند تولید شرکت بازدید کرد و توسط مدیرعامل فولاد خراسان در جریان آخرین تحولات تولیدی، برنامه‌های توسعه‌ای و رشد تولید شرکت قرار گرفت.

به گزارش دنیای معدن، بیت‌اله برقراری، صبح امروز (۵شنبه ۱۱ خردادماه) و قریب دوماه پس از انتصاب مهندس جوان‌بخت به عنوان مدیرعامل شرکت، با حضور در نیشابور، مهمان فولاد مردان خراسان شد. 

 مدیرعامل فولاد خراسان در نشست با برقراری، با ارایه گزارشی جامع از روند فعالیت شرکت، چالش‌های تولید و وضعیت اجرای برنامه‌های خود، از حضور وی در شرکت قدردانی کرد.

 مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با بیان این که ما امانتدار صاحبان سرمایه و سهامداران و نیز خدمتگزاران تولید و اقتصاد در ایران اسلامی هستیم، بیان کرد: دستیابی به رکوردهای جدید تولید در اردیبهشت‌ماه و رشد تولید، حاکی از تلاش شایسته‌ای است که در ماه‌های اخیر با انتصاب آقای مهندس جوان‌بخت آغاز شده و امیدوارم به همت کارکنان غیور و متعهد این شرکت، در ماه‌های آتی شاهد شکل‌گیری نصاب‌های بالاتری باشیم. 

 گفتنی است دکتر برقراری پس از ملاقات با مهندس جوان‌بخت به اتفاق ایشان با حضور در سایت صنعتی از نزدیک با همکاران تولید دیدار کرد.

صندوق «بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» از مؤسسات عمومی غیر دولتی وابسته به وزارت «تعاون، کار و‌ رفاه احتماعی» و در حال حاضر بزرگ‌ترین سهامدار عمده‌ی شرکت مجتمع فولاد خراسان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید