244250

آغوش باز شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای همکاری با دانش بنیان ها

دنیای معدن: سومین رویداد ملی عصر امید، امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور دکتر طهرانچی عضو هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران شهری سیرجان و منطقه گل گهر شروع به کار کرد.

به گزارش دنیای معدن از شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر که در این نمایشگاه حضور فعال خود را آغاز کرده، در بازدید دکتر طهرانچی و هیات همراه از غرفه این شرکت و گفتگو با مجتبی جواهری معاون بهره برداری شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، از تمایل همکاری نزدیک دانشگاه با بخش صنعت صحبت کرد. مهندس جواهری با بیان اینکه شرکت توسعه آهن همچون گذشته با هدف کاهش زمان، دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی در تامین مواد اولیه، به حداقل رساندن زمان انبارش کالا، جلوگیری خروج ارز از کشور، کاهش بهای تمام شده و پایداری تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان، خود را متعهد می داند، اذعان داشت شرکت توسعه در حال حاضر نیز تامین برخی از کالاهای حیاتی خود را از طریق این شرکت‌ها در دست انجام دارد.

همچنین او فضای منطقه گل گهر را فضایی بسیار امن برای سرمایه گذاری و رشد و توسعه شرکتهای تولید کننده داخلی با توجه به توسعه سریع صنعتی در منطقه گل گهر و جهت دهی به سرمایه گذاران و شرکتهای دانش بنیان به منظور تولید و تامین قطعات مورد نیاز منطقه با پایداری تولید و رشد اقتصادی قابل توجه برای همه ذینفعان دانست.

 

دیدگاهتان را بنویسید