244107

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار

دنیای معدن: دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پیامی فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار را گرامی داشت.

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است. امام خمینی(ره)

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است:

سوم خرداد یوم‌الله بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است. سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس، حماسه جاویدان و بی ‌نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملت شریف ایران است؛ حماسه ای که در تاریخ ثبت شد تا همگان بدانند مردم ایران ملتی هستند که در پای آرمان ها همواره انسجام و شجاعت دارند.

بازخوانی این رخداد سترگ، ترسیم رشادت های فرماندهان و سربازان جان بر کف میهن عزیز در رویارویی با دشمنان در آن قطعه از تاریخ انقلاب اسلامی، برای آینده سازان این سرزمین، درسی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است.

اینک در آستانه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد این پیروزی شیرین که به زعم بدخواهان نظام و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ناباورانه بود، با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست های اقتصاد مقاومتی، در سالی که عنوان” مهار تورم و رشد تولید” را بر خود گرفته، با تمرکز بر ظرفیت‌های درونی کشور و با استفاده از رهیافت اقتصاد دفاعی و نیروی انسانی متخصص و متعهد، حماسه‌های ماندگاری همچون فتح خرمشهر را در عرصه های اقتصادی و صنعتی نیز رقم خواهیم زد.

امیدواریم همانگونه که در دوران دفاع مقدس با پایمردی و مقاومت به پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف دست یافتیم؛ بتوانیم در سایه وحدت و همدلی، شاهد توسعه متوازن، پایدار و روزافزون کشورمان باشیم.

در سوم خردادی دیگر درود می فرستیم به دلیرمردان و شیر زنان دفاع مقدس و شهیدان والامقام عملیات آزادسازی خرمشهر که با توکل به باری تعالی بلندترین‌ فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرافت و ارزش های این مرز و بوم، از جان گذشتند و اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، اندیشیدن به آنچه که باعث پیروزی عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای جوانان امروز کشور، الهام بخش و درس آموز است.

ضمن ادای احترام به پیشگاه تمامی شهدای گرانقدر و یادگاران دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و یکایک دلدادگان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه های این حماسه بزرگ از پروردگار سبحان خواستارم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید