243643

برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا در ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین جلسه شورای اداری شهرستان لنجان،چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر،حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی،حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان، نادر آخوندی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، مجید جوهری مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری اصفهان، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان لنجان،ذوب آهن و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر در این همایش گفت : اصل مشورت و مشارکت در فعالیت ها همواره در دین مبین اسلام مورد توجه ویژه قرار داشته است زیرا ثمرات مثبت تفکر و خِرد جمعی، کلید موفقیت در برنامه های گوناگون است.

وی افزود : ائمه اطهار (ع) نیز در امور مختلف همواره با موردم مشورت می کردند و بر اساس تفکر جمعی تصمیم گیری داشتند.

حسین رجایی گفت : آسیب شناسی فعالیت ها همواره زمینه ساز رشد و شکوفایی است و لذا شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با بررسی روند اقدامات اجرایی خود و بهره گیری از خِرد جمعی می توانند آینده روشن را برای عزیزمان در سطح شهرستان لنجان رقم بزنند.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیز در این همایش گفت : ذوب آهن اصفهان در دوره مدیریت جدید خود ، رویکرد سازنده تری در پیش گرفته و تعاملات را افزایش داده است که قطعاً برکات آن برای این شرکت و مردم منطقه ملموس خواهد بود. 

وی افزود : امروز شورای شهر یک سرمایه اجتماعی گرانقدر است که رکن اصلی آن اعتماد مردم می باشد و لذا نباید اجازه دهیم به این اعتماد ، لطمه وارد شود .

در پایان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان و همچنین تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان به جهت همکاری و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید