243421

اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

دنیای معدن: شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید نمودند.

به گزارش دنیای معدن، افراد حاضر ضمن بازدید از خطوط تولید کنسانتره و گندله سازی شرکت فولاد سنگان، در قالب نشست مشترک فی مابین مدیران صنایع معدنی و شرکت های دانش بنیان به معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و همچنین ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی پرداختند.

یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنایع معدنی با بیان نکته که رویداد فناوری اطلاعات در صنایع معدنی فرصتی برای به هم رسانی نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان است گفت:  این رویداد با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات توسط پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع فولاد سنگان برگزار می گردد.

همچنین در حاشیه این بازدید، جاهدی رئیس پردیس فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری گفت: این رویداد به صورت ملی برگزار شده و کلیه صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیازها و دریافت راهکار از شرکت های دانش بنیان و فناور را دارند.

گفتنی است، در این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرساخت های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم ها، فرصت های ارتقاء بهره‌وری و کاهش خطاها در فرایند تولید و … مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل راهکارهای خود را بیان نمودند.

لازم به ذکر است بیش از یکصد و بیست شرکت دانش بنیان برای مشارکت در این تور ثبت نام نمودند که با توجه به استقبال گسترده و همچنین ظرفیت محدود برای بازدید در خطوط تولیدی صنایع معدنی، مقرر گردید این تور مجدداً برگزار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید