243340

فولاد هرمزگان نایب قهرمان لیگ اسلالوم آقایان کشور شد

دنیای معدن: مرحله نهایی لیگ اسلالوم آقایان با برگزاری مسابقات در مواد کایاک انفرادی، کانوی انفرادی، اسپرینت اسلالوم و کایاک-کانو امدادی به پایان رسید.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های استخر صدف منجیل، پخش کوثر قزوین، فولاد هرمزگان و ستارگان پیشرو در دریاچه آزادی پیگیری شد.

در کایاک اسلالوم انفرادی مرصاد واحدی از استخر صدف منجیل با زمان ۴۶.۸۰ ثانیه، امیرمحمد فتاح‌پور از فولاد هرمزگان با زمان ۴۷.۰۴ ثانیه و بردیا پیروزنیا از نوین البرز الف با زمان ۴۹.۰۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

در کانو اسلالوم انفرادی محمد مهدوی‌نیا از فولاد هرمزگان با زمان ۴۷.۴۰ ثانیه بهترین رکورد را ثبت کرد. پرهام فتحی از استخر صدف منجیل با زمان ۵۳.۴۵ ثانیه و حسین حاتمی از نوین البرز الف با زمان ۵۵.۲۳ ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در اسلالوم امدادی امیرمحمد فتاح‌پور و محمد مهدوی‌نیا از فولاد هرمزگان با زمان ۱:۳۵.۵۰ دقیقه اول، مرصاد واحدی و پرهام فتحی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۴۲.۰۰ دقیقه دوم و پرهام سعیدی و آریا خسروی از نوین البرز ب با زمان ۲:۰۲.۰۰ دقیقه سوم شدند.

در اسپرینت اسلالوم استخر صدف منجیل با ترکیب مهدی نظری و مهدیار شیرمحمدی با زمان ۵۲.۴۲ ثانیه مقام اول را کسب کردند. پخش کوثر قزوین با ترکیب پرهام سلیمانی و فردین خلیلوند با زمان ۵۲.۴۶ ثانیه و فولاد هرمزگان با ترکیب سجاد احسانی و فربد صدفی با زمان ۵۴ ثانیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان لیگ اسلالوم استخر صدف منجیل در یک رقابت نزدیک موفق شد با ۱۴۱ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. فولاد هرمزگان با ۲ امتیاز کم‌تر جایگاه دوم را به دست آورد و نوین البرز الف با ۹۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید