243098

نشست مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با کارکنان روابط عمومی شرکت

دنیای معدن: مهدی کوهی مدیرعامل به همراه مسعود باباخانی سرپرست حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای با حضور در روابط عمومی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ، با مسئولین و کارکنان این مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل شرکت ، در این نشست طی سخنانی ، روابط عمومی را همپای بخش‌های تولیدی و مهندسی شرکت ، پیشران توسعه دانست و گفت : استراتژی تحول که همانند تولید، از جمله اولویت‌های اصلی شرکت است ، نگاه به آینده دارد و همه بخش‌های شرکت همانند روابط عمومی باید آینده‌پژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.

 

کوهی ، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط عمومی بسیار ضروری دانست و گفت : روابط عمومی در راستای حفظ و تقویت برند باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد. مدیرعامل شرکت با اشاره به قدمت زیاد روابط عمومی ذوب‌آهن که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است ، گفت : این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعاً می‌تواند نقش مؤثری درحرکت تحولی شرکت ایفا نماید.

 

وی ، خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان را اولویت و محور اصلی بسیاری فعالیت‌های روابط عمومی دانست و افزود : برنامه‌های مربوط به بازدید خانواده‌ها از خط تولید ، تورهای خانوادگی ، کوه گشت ، جشن‌های دانش‌پژوهان و .... قطعاً به‌صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود و توسعه این برنامه‌ها یکی از مأموریت‌های اصلی روابط عمومی است . کوهی در ادامه سخنان خود ، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای را بسیار مهم دانست و گفت : هر یک از کارکنان روابط عمومی باید همچون یک رسانه عمل کنند و باقابلیت‌ها و توانایی‌های خود ، میز خطابه برای بیان دستاوردها و افتخارات شرکت باشند.

 

مدیرعامل شرکت ، خلاقیت و ایده‌های نو را یک اصل حیاتی برای روابط عمومی دانست و گفت : در ارائه این ایده‌های نو باید نگاه دانش‌بنیان حاکم باشد یعنی روح اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در آن جاری باشد تا بتواند برای شرکت ارزش‌آفرینی کند. وی در پایان ابراز امیدواری نمود که روابط عمومی در کنار سایر بخش‌های شرکت بتوانند در تحقق شعار سال که به تدبیر مقام معظم رهبری ، مهار تورم و رشد تولید تعیین‌شده است ، با تمام قدرت گام بردارند.

حمیدرضا رضایی سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط عمومی در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص فعالیت های این مدیریت ارائه نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید