242687

برگزاری محفل انس با قرآن در ذوب‌آهن اصفهان

دنیای معدن: محفل انس با قرآن به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) روز شنبه نوزدهم فروردین ماه مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسجدالزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در ابتدای این مراسم آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت، احادیثی از ائمه معصومین (ع) در خصوص جایگاه و منزلت کلام الله مجید بیان نمود و گفت: قبل از قرآن برای کسی غنایی وجود نداشته و بعد از قرآن نیز برای کسی فقر وجود نخواهد داشت .

وی افزود : جاری بودن قرآن در زندگی ، رمز سعادت است و جاری بودن فرهنگ قرآنی در ذوب آهن ، این شرکت را حفظ می کند و به تعالی می رساند .

 

حجت الاسلام نعمتی نیز در این مراسم گفت: امید است در تمام مراحل زندگی به خصوص این ماه مبارک با قرآن مانوس باشیم و بتوانیم از اعماق وجودمان مفاهیم آن را به درستی درک کنیم.

وی افزود: دارالقرآن الکریم ذوب‌آهن اصفهان در این ماه عزیز در ۴۰ مرکز در سطح کارخانه محافل انس با قرآن برگزار می‌کند و بعد از ماه رمضان نیز کلاس‌های قرآن در سه سطح با همکاری معاونت آموزش و توسعه منابع انسانی دایر خواهد بود.

 

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور جمع کثیری از روزه‌داران و مشتاقان فرهنگ قرآنی برگزار شد، رضا ایزدی از قاریان برجسته کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

گفتنی است دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۷:۳۰ صبح نیز محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر شرکت برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید