241986

در آئین واگذاری ۱۰۰۲ واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان مطرح شد؛

قدردانی استاندار اصفهان از اقدامات فولاد مبارکه در احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان

دنیای معدن-استاندار اصفهان گفت: امیدواریم در سال های آینده همچنان فولاد مبارکه کمک‌هایی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای ساخت مسکن و دیگر نیازمندی های مهم استان انجام دهد که با توجه به مدیران و تیم حال حاضر در این مجموعه، این اتفاق قابل تحقق است.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، صبح امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ آئین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد با حضور رئیس جمهور برگزار شد. همزمان با این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور پخش می شد در استان اصفهان نیز مراسمی با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برای تحویل ۱۰۰۲ واحد مسکونی از این ۲۳هزار واحد مسکونی در استانداری اصفهان برپا شده بود.

در این مراسم سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام زمان عجل الله اظهار کرد: از همه نهادهایی نظیر کمیته امداد امام(ره)، بنیاد مسکن، بهزیستی، بسیج سازندگی، شرکت فولاد مبارکه و خیرین که با کمک های خود نظیر تأمین مسکن و تأمین جهیزیه لبخند رضایت را بر لب نیازمندان می‌آورند تشکر می‌کنم. روند رو به رشدی که در میان فعالان و بنگاه های اقتصادی برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی منشأ خیر و اثر شده است.

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم در سال های آینده فولاد مبارکه، کمک‌های بیشتری را در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای ساخت مسکن و دیگر نیازمندی های مهم استان انجام دهد که با توجه به مدیران و تیم حال حاضر در این مجموعه، این اتفاق قابل تحقق است.

شایان ذکر است؛ شرکت فولاد مبارکه با مشارکت در احداث ۱۰۰ واحد مسکن، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در این زمینه با کمیته امداد حضرت امام (ره) مشارکت کرده است. همچنین این شرکت به عنوان یک مجموعه صنعتی بزرگ و موفق کشور در کنار نقش‌آفرینی خود در حوزه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان همواره تلاش نموده تا مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان دغدغه، در اولویت کاری خود قرار دهد و نشان داده است با کمک رسانی به مردم در ایام کرونا، تجهیز بیمارستان های علوم پزشکی، نوسازی مدارس، جمع آوری پساب شهری و اقدامات زیست محیطی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ساخت ورزشگاه نقش جهان، مصلای امام خمینی، مترو اصفهان و... در کنار مردم استان اصفهان بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید