241967

اختتامیه هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی آغاز شد

دنیای معدن: هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی به همت دفتر توسعه فناوری و نوآوریهای امروز صبح در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، ذوب آهن اصفهان با محصول ریل مترو ۵۴E1 در این جشنواره حضور دارد. در سال های گذشته محصولاتی از ذوب‌آهن اصفهان همچون ریل زبانه سوزن و آرک معدن به عنوان نوآوری برتر سال در این جشنواره معرفی شدند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در خصوص برگزاری جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی گفت: جشنواره نوآوری برتر ایرانی قصد دارد تا در هفتمین دوره برگزاری خود با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیند‌های نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک کند.

ناطق افزود: بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورد و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور و راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمد‌های ارزی از بازار‌های بین المللی نیز می شود.

جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها جزو رویکرد‌های اساسی جشنواره است.

 

دیدگاهتان را بنویسید