241613

داستانی: به دنبال تحقق چشم‌انداز تولید ۱۰ میلیون تن فولاد هستیم

دنیای معدن: سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، گفت: به دنبال تحقق چشم انداز ۱۰ میلیون تن فولاد با اجرای طرح‌های توسعه‌ای هستیم.

به گزارش دنیای معدن، کامران داستانی در نشست مدیران مناطق ویژه کشور که به ریاست حجت عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در سالن‌ جلسات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برگزار شد، گفت: هرمزگان یکی از قطب‌های اصلی کشور در واردات و صادرات است و هم اکنون ۱۴ هزار نفر به صورت مستقیم در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در حال فعالیت هستند.

وی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را یکی از مهم‌ترین مناطق ویژه کشور خواند و افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان ایمیدرو به عنوان سازمان بالادستی، کار و تلاش در این منطقه عظیم اقتصادی ادامه دارد و ما به دنبال تحقق چشم انداز ۱۰ میلیون تن فولاد با اجرای طرح‌های توسعه‌ای هستیم.

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بیان داشت: در شرایط فعلی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در مناطق ویژه در جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد توسعه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس استفاده کنیم.

وی در پایان خواستار همفکری برای رفع چالش‌های موجود شد و تاکید کرد: ایجاد اشتغال و توجه به مبانی توسعه‌ای در اولویت ما قرار دارد و امیدوارم با راهبری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در تحقق این اهداف تسریع شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید