241383

برگزاری جلسه ارتباط با کارکنان، مدیریت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان با کارکنان واحد تولید و بهره‌برداری

دنیای معدن: جلسه ارتباط با کارکنان مهندس رامین حکیمی مدیریت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت، از سری جلسات هم افزایی، امروز چهارشنبه ١٩ بهمن ماه ١٤٠١ با جمعی از پرسنل و کارکنان واحد تولید، در محل سالن جلسات سایت احیاء برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، جناب آقای حکیمی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی طی جلسه ای با حضور جمعی از کارکنان واحد تولید و با هدف ارتباط موثر بین حوزه مدیریت منابع انسانی با سایر واحدها و هم افزایی و هم اندیشی با کارکنان و همچنین ارائه پیشنهادات آنها در حوزه منابع انسانی، از زحمات و تلاش های کارکنان در تمامی واحدها تقدیر وتشکر نمودند و اهمیت تشکیل جلسات و شفاف سازی امور رفاهی و حقوقی پرسنل را گامی مهم در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی و تکریم پرسنل دانستند.

در ادامه این نشست کارکنان محترم ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور مدیریت منابع انسانی و فراهم آوری زمینه تحقق این جلسات، پیشنهادات و مسائل خود درحوزه منابع انسانی را مطرح نمودند.

در پایان مدیریت مهندس حکیمی مدیر منابع انسانی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت همکاران بیان نمودند : امیدوارم این جلسات مستمر باشد و ما تمام تلاش و مساعی خود را به منظور توسعه فضای کاری توأم با نشاط و سلامت سازمانی بکارخواهیم برد تا کارکنان با کمترین دغدغه ممکن بتوانند به فعالیتها و وظایف اصلی خود پرداخته و شرکت را در رسیدن به اهداف متعالی خود و اتمام این پروژه ملّی یاری نمایند.

در این نشست صمیمانه مهندس رحیمی، مدیر تولید و بهره‌برداری و رؤسا و کارشناسان واحد تولید و منابع انسانی، مهندس حکیمی را همراهی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید