240699

حضور شرکت فولاد خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

دنیای معدن: شرکت فولاد خوزستان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و دهمین فن بازار استان خوزستان حضور یافت.

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد خوزستان دومین قطب تولید فولاد و بزرگترین صادر کننده  با هدف تعامل با شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز علمی و پروهشی و همچنین ارائه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در این نمایشگاه شرکت نموده است. 

IMG_20230118_091914_948

بر پایه این گزارش، غرفه فولاد خوزستان در دو روز نخست نمایشگاه پذیرای میهمانانی از جمله: سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، راضی جلالی رئیس پارک علم و فن‌آوری، محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه استان بود و آخرین آمار وضعیت پروژه‌های پژوهشی شرکت فولاد خوزستان از سوی کامران طاهر مدیر واحد تحقیقات، فناوری و بهینه‌سازی این شرکت برای بازدیدکنندگان توضیح مختصری داده شد. 

بیست سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان با حضور شش دانشگاه، پنج مرکز پژوهشی، ۲۱ دستگاه اجرایی از سراسر استان خوزستان آغاز به کار نمود. در این نمایشگاه ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور در بخش فن بازار نیز حضور دارند. 

گفتنی است، این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ بعدازظهر لغایت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز پذیرای بازدید کنندگان می باشد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید