240494

ایفای نقش دانش‌بنیان‌ها در گرو سازوکار ارتباطی موثر با صنعت/ ارتباط حرفه‌ای فرصت‌های بیشتری برای توسعه فناوری پدید می‌آورد

دنیای معدن: رسول خلیفه سلطانی،دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، از پاویون شهرک در چهارمین نمایشگاه فولاد بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اصفهانی آشنا شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، وی در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نقش مهمی می‌توانند در تامین نیازهای فناورانه صنایع داشته باشند، اظهار کرد: نکته مهم این است که بتوان به ارتباط صنایع و دانش‌بنیان‌ها ساز و کار داد. در این صورت سرعت ایفای نقش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در تامین نیازهای فناورانه صنایع کشور می‌تواند بسیار افزایش یابد.

IMG_20230110_173655_792

توسعه فناوری با ابتکار عمل ارتباطی

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد افزود: اگر بتوانیم در فضاهایی با ظرفیت ارتباطی بالا مثل چهارمین دوره نمایشگاه فولاد ایران ابتکار عمل داشته باشیم، می‌توانیم فرصت‌های بیشتری برای توسعه فناوری خواهیم یافت و شرکت‌های دانش‌بنیان هم می‌توانند حمایت‌های بیشتری دریافت کنند. هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نیز ایجاد ارتباط حرفه‌ای میان این دو بخش است.

گفتنی است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیش از ۶۴۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور، به صورت تخصصی به رفع نیازهای فناورانه صنایع کشور مشغول است. پاویون این شهرک در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در غرفه شماره ۳۰ سالن F هتل المپیک تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید