240474

معاون سرمایه‌ انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه:

بانوان نقش اساسی در پیشبرد اهداف سازمانی فولاد مبارکه ایفا می کنند

دنیای معدن: معاون سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: بانوان حدود ۲ درصد از نیروی انسانی فولاد مبارکه را تشکیل می‌دهند و نقش اساسی در پیشبرد اهداف سازمانی این شرکت ایفا می کنند.

به گزارش دنیای معدن، مهدی کفایت معاون سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام مادر و روز زن ویژه کارکنان و پیمانکاران خانم شاغل در فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: در فولاد مبارکه نزدیک به ۲۵ هزار نفر نیروی انسانی فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از ۱۲ هزارنفر نیروی قرارداد امانی و ۱۳ هزار نفر نیروی پیمانکاری هستند و بانوان نقش بی‌بدیلی در محیط وسیع این شرکت ایفا می‌کنند.

کفایت با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه و روز مادر و زن به همه همکاران شاغل در فولاد مبارکه افزود: بانوان حدود ۲ درصد از نیروی انسانی فولاد مبارکه را تشکیل می‌دهند و نقش اساسی در پیشبرد اهداف سازمانی این شرکت ایفا می‌کنند.

معاون سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه دارای سهم بیش از ۱.۵ درصدی از تولید ناخالص داخلی (GDP) است که تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد که بالطبع نقش بانوان نیز در این اقتصاد مهم است.

وی تصریح کرد: بعضی از فعالیت‌ها به دست توانمند بانوان انجام می‌شود که این خانم‌ها در حوزه برنامه‌ریزی، آموزش و مهندسی صنایع نقش بسزایی ایفا می‌کنند؛ کارهایی که به‌درستی و بادقت کامل توسط آنها انجام می‌شود و این فعالیت‌ها هرکدام در جایگاه خود بسیار مهم هستند.

کفایت خاطرنشان کرد: کارهای بانوان بسیار حساس و تأثیرگذار است و همه در فولاد مبارکه از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین شغل، پازل سازمانی را تشکیل می‌دهند و بانوان نیز جز قطعات مهم این پازل هستند و آن را تکمیل می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید