239906

22 نفر از متقاضیان به صف نیروهای استخدامی فولاد غدیر نی ریز ملحق می شوند

دنیای معدن: پس از اعتراض تعدادی از متقاضیان استخدام در مجتمع فولاد نی ریز به نتیجه آزمون استخدامی، کمیته پیگیری با بررسی مجدد متوجه شدند ۲۲ نفر از متقاضیانی که در آزمون کتبی قبول شده بودند، مدارک ارسالی کاملی ارسال نکردند،که به گفته فرماندار نی ریز، پس از تکمیل مدارک و شرایط مساعدی که این 22 نفر در آزمون کتبی داشتند، به احتمال قوی پذیرفته می شوند.

به گزارش دنیای معدن از نی ریز، فولاد غدیر نی ریز یکی از مجتمع های صنعتی استان فارس است که برای جذب نیروهای جدید، سال گذشته اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود اما امسال پس از اعلام نتایج، تعدادی از متقاضیان به نتیجه آزمون استخدامی اعتراض داشتند.

آنها اعتراض خود را با عنوان "تقاضای تحقیق و تفحص از آزمون استخدامی فولاد غدیر نی ریز فارس" در سامانه فارس من ثبت نمودند.

این متقاضیان با اشاره به اینکه ابهاماتی در مورد این آزمون استخدامی وجود دارد، به مواردی همچون مدت زمان اعلام نتیجه آزمون، وضعیت بومی یا غیربومی برگزیدگان، شفاف نبودن نتایج و اسامی قبول شدگان، همچنین قبولی افرادی که دارای شغل در مشاغل صنعتی دیگر در شهرستان نی ریز هستند، اعتراض کرده و تقاضای شفاف سازی مسائل مذکور را مطرح کردند.

خبرنگار فارس جهت پیگیری این کمپین، با نماینده مردم نی ریز و مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر به گفتگو پرداخت و گزارشی در این راستا منتشر شد.

به گفته نماینده نی ریز، کمیته پیگیری اعتراض تعدادی از متقاضیان با حضور

مجتمع فولاد، دانشگاه شیراز فرمانداری و اداره کار و تعاون اجتماعی، جهت بررسی اعتراض تعدادی از شرکت کنندگان تشکیل شد.

22 نفر دیگر در صف استخدامی های مجتمع فولاد غدیر

اکنون پس از طی مراحلی، مشخص شد که ۲۲ نفر از معترضان به نتیجه آزمون شرایط استخدام را دارند و به دلیل نقص مدارک ارسالی، در لیست اولیه قبولی آزمون نبودند.

در این زمینه فرماندار نی ریز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی مجتمع فولاد نی ریز، تعدادی از شرکت کنندگان به نتیجه آزمون اعتراض داشتند.

مختار یوسفی ادامه داد: بر این اساس کمیته با حضور مجتمع فولاد غدیر، دانشگاه شیراز به عنوان برگزارکننده آزمون، اداره کار و تعاون اجتماعی و فرمانداری به عنوان ناظر، تشکیل جلسه دادند و نتایج را بررسی کردند.

وی اظهار داشت: تعداد از متقاضیان در مرحله کتبی قبول شدند، در این میان ۲۲ نفر در آزمون کتبی قبول شده بودند اما مدارک ارسالی آنها ناقص بود.

فرماندار نی ریز بیان کرد: پس از تکمیل مدارک و شرایط مساعدی که این 22 نفر در آزمون کتبی داشتند، به احتمال قوی پذیرفته می شوند.

یوسفی تصریح کرد: البته قبول شدگان اولیه نیز هنوز مرحله نهایی را پشت سر نگذاشتند.

وی گفت: از آنجا که مجتمع فولاد زیر مجموعه وزارت دفاع است، پس از استعلام امنیتی و تایید صلاحیت افرادی که در آزمون پذیرفته شدند، نظر نهایی کمیته پیگیری اعلام خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید