239495

همایش «جهاد تبیین» در شرکت صنعت فولاد شادگان برگزار شد

دنیای معدن: شرکت صنعت فولاد شادگان همایش جهاد تبیین در نمازخانه ستاد کارفرمای شرکت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، حجت الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه شادگان در ابتدای این همایش محور اصلی سخنانش را بر جهاد تبیین قرار داد و گفت: کسانی که از کنار توهین ها و تهمتها به انقلاب، نظام و مسوولان آن در فضای مجازی بی تفاوت عبور می کنند، مانند تماشاچیان بازار شام در زمان اسارت اهل بیت حضرت امام حسین (ع) هستند.

حاج آقا منصوری در نمازخانه شرکت صنعت فولاد شادگان افزود: رهبر معظم انقلاب در روز اربعین امسال حکم جهاد “تبیین” دادند لذا بر همه قلم به دستان، صاحبان قلم و رسانه واجب است به این حکم عمل کنند.

سرهنگ دوم بچاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه شادگان در این همایش گفت: در دوران دفاع مقدس وظیفه ما جهاد در راه خدا و ایستادن در برابر دشمن تا دندان مسلحی بود که از سوی همه ابرقدرت‌ها حمایت می‌شد ولی با همت و تلاش و غیرت جوانان آن زمان اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

سرهنگ دوم بچاری افزود: امروز جهاد در راه خدا جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب تاکید بر فوریت و قطعیت آن دارند و آن را به عنوان یک فریضه واجب بیان فرموده‌اند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دشمنان به لحاظ تجهیزاتی پشت سر دشمنان ایستادند و امروز هم در بحث رسانه امکانات و تجهیزات در اختیار آنها است و با راه اندازی شبکه‌های متعدد در تلاش است تا همه موفقیت‌های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد و آنها را تحریف کنند.

در پایان این همایش و بعد از صرف ناهار مهمانان، مدیران، کارشناسان و کارگران شرکت صنعت فولاد شادگان در نمازخانه ستاد کارفرمای شرکت،جلسه ای در دفتر مهندس حکیمی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی پیرامون تبادل نظر جهت انجام مسئولیتهای اجتماعی و تعامل بهتر در خدمت رسانی به مردم شریف شادگان و پیشبرد اهداف شرکت صنعت فولاد شادگان در اعتلا و پیشرفت اقتصاد کلان جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید