239134

در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست صورت گرفت؛

بازدید دانشجویان از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه محیط زیست

دنیای معدن: در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی انرژی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به همراه اساتید خود از غرفه شرکت فولاد مبارکه بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، در نشست دانشجویان واحد علوم تحقیقات در غرفه فولاد مبارکه، دانشجویان این دانشگاه در جریان آخرین پروژه‌ها و طرح‌های محیط زیستی شرکت فولاد مبارکه قرار گرفتند.

در این بازدید تعدادی از دانشجویان این دانشگاه درخصوص رعایت مسائل زیست‌محیطی و میزان مصارف آب در فولاد مبارکه سوالاتی را مطرح کردند که پاسخ‌های لازم از سوی رئیس محیط زیست این شرکت به دانشجویان حاضر در غرفه ارائه شد.

محمد قهدیجانی، مدیرکل ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی دانشگاه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید گفت: این دانشگاه می‌تواند در قالب یک تفاهم‌نامه در حوزه محیط زیست همکاری‌های خوبی با شرکت فولاد مبارکه داشته باشد.

این استاد واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: ظرفیت‌های ارزشمندی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و شرکت فولاد مبارکه می‌تواند از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاهی در حوزه‌های مصرف انرژی و محیط زیست استفاده کند؛ ما آمادگی داریم در این زمینه‌ها با شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده فولاد در کشور همکاری کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید