239000

پیام روابط عمومی شرکت برای  همکاران مجتمع فولاد خراسان

 دنیای معدن: همت و تلاش بی‌وقفه و جهادگونه شما در اعتلای تولید در شرکت مجتمع فولاد خراسان و روند رو به رشد تولید و صعود ٣٢ درصدی تولید در ناحیه گندله‌سازی، رشد ٨ درصدی در ناحیه احیا مستقیم و بالا رفتن ١٠ و ١١ درصدی تناژ تولید در کارخانه‌های مورد و فولادسازی شرکت نسبت به ٧ ماه مشابه سال گذشته و روحیه کار و نشاط، در خانواده بزرگ مجتمع فولاد خراسان و شایسته‌ی دستمریزادی صمیمانه است.

اقدامات صورت گرفته در امر تامین مواد اولیه در کنار رشد تولید دست به دست هم داد و رشد ١۶ درصدی فروش را در مدت ٧ ماه سال جاری به عنوان موفقیتی دیگر رقم زد.

از سوی دیگر توجه و اهتمام هرم مدیریتی شرکت و به ویژه مدیرعامل ارجمند و هیأت مدیره محترم به حوزه منابع انسانی و مصوبات اخیر ایشان در حمایت از رفاه و معیشت کارکنان رسمی و پیمانکاران مجتمع حاکی از اعتقاد راسخ و همیشگی حوزه تصمیم‌سازی شرکت به اهمیت و نقش منابع ارزشمند انسانی در تولید پایدار و باکیفیت است.

امید است تصمیمات و مصوبات اخیر هیات مدیره نیز که روز شنبه ٢٨ آبان ماه در جلسه معاون منابع انسانی با نمایندگان منتخب کارکنان و پیمانکاران جزییات آن تشریح خواهد شد، موجب انگیزه‌بخشی بیش از پیش به همکاران پرتلاش باشد و «ید واحده»ی خانواده بزرگ فولاد خراسان در گرداندن چرخ تولید در بزرگ‌ترین قطب صنعت شرق کشور موید به یاری همیشگی پروردگار متعال باشد. ان‌شاءالله

 روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان

 

دیدگاهتان را بنویسید