238430

سرپرست اداره کل محیط‌زیست استان اصفهان:

اقدامات زیست‌محیطی فولادسنگ مبارکه درخور تقدیر است

دنیای معدن: سرپرست اداره کل محیط‌زیست استان اصفهان، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد سنگ مبارکه رویکرد مدیریت، اقدامات مطلوب زیست‌محیطی و به‌ویژه برنامه‌های آتی این شرکت در این زمینه را قابل‌تقدیر خواند.

به گزارش دنیای معدن، احمدرضا لاهیجان‌زاده، سرپرست اداره کل محیط‌زیست استان اصفهان، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد سنگ مبارکه رویکرد مدیریت، اقدامات مطلوب زیست‌محیطی و به‌ویژه برنامه‌های آتی این شرکت در این زمینه را قابل‌تقدیر خواند.

در این جلسه که روز سه‌شنبه، سوم آبان ماه برگزار شد، احمدرضا لاهیجان‌زاده، سرپرست اداره کل محیط‌زیست استان اصفهان، اقدامات شرکت فولاد مبارکه در ارتقای فرایندهای زیست‌محیطی را مؤثر خواند و اظهار امیدواری کرد با اطلاع‌رسانی اقدامات شرکت فولادسنگ مبارکه در این زمینه، جامعه و سایر صنایع از عملکرد و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در حوزه محیط‌زیست بیش‌ازپیش مطلع گردند.

لاهیجان‌زاده ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت فولادسنگ مبارکه تأکید کرد: اینکه شرکت عزم خود را برای بهبود حداکثری این فرایند جزم کرده شایسته تقدیر است. به همین منظور، اداره کل محیط‌زیست استان نیز از صنایعی که با نیات صادقانه برای توسعه مبتنی بر محیط‌زیست تلاش می‌کنند، با تمامی توان حمایت خواهد کرد.

این گزارش حاکی است در این دیدار، مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه، با ارائه گزارشی، برنامه‌ها و عملکرد شرکت فولادسنگ مبارکه در حوزه محیط‌زیست را تشریح کرد و بر اهمیت پایبندی شرکت فولادسنگ به رعایت الزامات زیست‌محیطی که مورد تأکید مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه است، صحه گذاشت.

وی در این دیدار توسعه مبتنی بر محیط‌زیست و پیشرو بودن شرکت فولاد سنگ مبارکه را تابع اولویت‌های زیست‌محیطی تعیین‌شده توسط شرکت فولاد مبارکه دانست و بر ادامه تلاش‌های این شرکت در مسیر صنعت سبز تأکید کرد.

در ادامه، رضایی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولادسنگ مبارکه نیز پایبندی این شرکت به رعایت الزامات زیست محیطی را یکی از نقاط قوت شرکت فولادسنگ مبارکه برشمرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید