238419

انفجار درآمدی فولاد هرمزگان در مهرماه

دنیای معدن: "هرمز" در مهرماه میزان درآمد صادراتی خود را برابر با ۷۸۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و این بازار شاهد رشد ۶۳ درصدی نسبت به شهریورماه بود

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات «اسلب و آهک» شناسایی کرد بالغ بر مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان بود، از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی که هرمز از فروش «اسلب، آهن اسفنجی، بریکت و آهک» به دست آورد برابر با ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.

"هرمز" درآمد ماهانه ای که در آغاز نیمه دوم سال مالی از فعالیت ماهانه خود به ثبت رساند متعلق به درآمدزایی در بازار های داخل و خارج از کشور بود، این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تاکنون برای پنجمین ماه متوالی در بازار خارج از کشور حضور پیدا کرد.

درآمد مهرماه ۱۴۰۱ از مبلغ سال گذشته جلو زد

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که شناسایی کرد با افزایش چشمگیر ۱۲۸ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و پس از ۲ ماه توانست روند درآمدزایی خود را بالاتر از سال مالی گذشته برساند و این روند با رشد یک هزار و ۱۲۱ میلیارد تومانی صورت گرفت، درآمد مهرماه هرمز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش پیدا کرد.

فولاد هرمزگان جنوب در مهرماه میزان درآمد صادراتی خود را برابر با ۷۸۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و این بازار شاهد رشد ۶۳ درصدی درآمد ها نسبت به شهریورماه بود، از ابتدای سال مالی تاکنون در بازار صادراتی ۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفته است. این درآمدزایی به نام فروش محصول «اسلب» زده شد و نرخ فروش «اسلب» در بازار خارج از کشور ۱۷ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

عنوان درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در مهرماه سال جاری را محصول «اسلب» در بازار داخل کشور با یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد و این میزان درآمدزایی دربرگیرنده ی ۶۱ درصد از درآمد ماهانه این شرکت فولادی بود، نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور ۱۲ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

"هرمز" درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد حاصل فروش «اسلب و آهک» بود، دراین بین بیشترین محصول آهک نیز ۳۱۸ میلیارد تومان درآمدزایی برای "هرمز" داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان مهرماه سال جاری ۱۴۷ هزارتن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۱۰۱ هزارتن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۷ ماه سپری شده از سال مالی موفق به فروش ۷۳۵ هزارتن از محصولات خود شد.

مقدار تولید محصول اسلب در مهرماه نزدیک به ۱۵۳ هزارتن اعلام شد که نسبت به مردادماه یک درصد افزایش تولید را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در این دوره نرخ این محصول ۱۴ درصد بیش از ماه گذشته به ثبت رسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید