238088

تکرار فینال بسکتبال در آزادی

دنیای معدن: فینالیست‌های فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دیدار معوقه هفته نخست به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش دنیای معدن، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری‌ گرگان که آخرین بار در فینال فصل قبل برابر هم قرار گرفته بودند، در چارچوب دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار که قرار بود به میزبانی گرگان در هفته ابتدایی لیگ برگزار شود، به دلیل مشکلات میزبانی قهرمان فصل قبل لغو شد تا اکنون ۲ تیم از ساعت ۱۶ امروز ( ۲۸ مهر ) در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کنند.

فرزاد کوهیان، سرمربی آسمان خراش‌های ذوب‌آهن با اشاره به دیدار حساس و تکرار فینال فصل قبل تیمش برابر مدافع قهرمانی، اظهار کرد: بازی سختی است و شهرداری‌ تیم کاملی دارد. آن‌ها در این چند سال بعد از اولین قهرمانی‌شان، حرفه‌ای‌تر کار می‌کنند.

وی افزود: به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم‌.

همچنین پیمان صداقت‌نیا، مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن نیز  درباره این دیدار گفت: باشگاه و تیم شهرداری گرگان یکی از بهترین‌های ایران است و دیدیم که چگونه در فصل گذشته با حمایت همه جانبه یک استان به عنوان قهرمانی لیگ دست یافت.

وی تأکید کرد: اصفهان قطب بسکتبال کشور و ذوب آهن پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران است. این دوره نیز با حمایت‌های باشگاه توانستیم در لیگ برتر کشور حضور پیدا کنیم و قطعا برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان گذاشته‌ایم.

صداقت‌نیا ابراز امیدواری کرد: با تلاش بازیکنان و تدبیر کادر فنی به این مهم دست خواهیم یافت و دل هوادران و کارگران و پرسنل زحمت کش کارخانه را شاد خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید