237598

دغدغه های فولاد هرمزگان برای ورزش استان ستودنی است

دنیای معدن: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال هرمزگان در کنار تیم فوتبال فولاد هرمزگان هستند.

به گزارش دنیای معدن، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفر خادمی، مدیر کل ورزش وجوانان، قاسم رنجبریان، رئیس هیأت فوتبال استان هرمزگان، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ، کیکاووس ندایی معاون نیروی انسانی فولاد هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال و محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان قبل از اولین بازی در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بر سر تمرین تیم فولاد هرمزگان حاضر شدند.

 

در این دیدار احمد مرادی بیان داشت: توفیقی بود تا در تمرینات تیم فوتبال فولاد حضور پیدا کنیم و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم باشیم.وی بیان داشت: مجموعه فولاد از صنایع هرمزگانی است که علاوه بر انجام مسوولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای هم به ورزش استان دارد و خود مجموعه فولاد هم در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کند.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به بازیکنان و کادر فنی فولاد گفت: انتظار علاقمندان به فوتبال از شما این است که توان خود را بگذارید تا در این فصل موفق شوید و با صعود خودتان به لیگ یک دل هواداران را پس از سال ها شاد کنید.

وی از خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان خواست تا در کنار مجموعه فولاد باشند تا با دغدغه کمتری در این مسابقات حضور داشته باشند.

 

احمد مرادی اظهار داشت: معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان و ندایی معاون نیروی انسانی همیشه در کنار ورزش استان هستند و دغدغه آن ها برای ورزش استان ستودنی است .

 

کیکاووس ندایی معاون نیروی انسانی فولاد هرمزگان هم گفت: افتخار می کنیم که با حمایت های مجموعه فولاد در کنار ورزش هستیم.

وی بیان داشت: تیم فوتبال فولاد از بازی های زیر گروه لیگ سه به لیگ دو رسیده است و انتظار داریم که در لیگ دو هم بدرخشد زیرا هدف ما در این فصل صعود به لیگ یک است و این اتفاق می تواند دل خیلی از مردم استان و علاقمندان به فوتبال را شاد کند.

 

ندایی در خصوص تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان هم گفت: تیم فولاد با یک پیروزی می تواند راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شود و این افتخار بزرگی خواهد بود برای فولاد هرمزگان و مجموعه فوتبال استان و انتظار مان از بازیکنان و کادر فنی فوتبال ساحلی این است که در گناوه تمام تلاش خود را بگذارند و با دست پر از گناوه برگردند.

 

معاون نیروی انسانی فولاد هرمزگان بیان داشت : فولاد هرمزگان همیشه در کنار ورزش استان خواهد بود و علاقمندی معرفخانی مدیر عامل شرکت فولاد به ورزش باعث شده است که انگیزه ما هم برای حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای استان بیشتر شود.

مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت: فولاد هرمزگان به عنوان یار همیشگی در کنار ورزش استان بوده و خواهد بود و از این که حداقل این مجموعه صنعتی در کنار ورزش است بسیار خوشحال هستیم.

 

وی بیان داشت : اداره کل ورزش و جوانان در کنار ورزش حرفه ای فولاد هرمزگان خواهد بود و در حال حاضر هم و غم ما این است که هرمزگان در این فصل یک تیم در لیگ یک کشور داشته باشد زیرا لیاقت و شایستگی فوتبالیست های هرمزگانی و علاقمندان فوتبال استان بیشتر از لیگ یک می باشد و انتظار داریم که شما فوتبالیست های هرمزگانی این خواسته به جای علاقمندان به فوتبال را بر آورده کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت : فصل پیش شهرداری در لیگ دو بسیار خوب عمل کرد اما در دو بازی پلی آف سانس با این تیم همراه نبود که به لیگ یک صعود کند.خادمی نسب اظهار داشت: امیدوارم امسال هم شهرداری و هم فولاد به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول شوند و کارشان به اما و اگر نکشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: برای بازسازی زیر ساخت های ورزش استان نیاز به حمایت صنایع هرمزگان داریم و امیدواریم که همان طور استاندار هرمزگان از ورزش استان حمایت می کند همه صنایع هم به کمک ورزش بیایند تا مشکلات ورزش استان به خصوص مشکلات زیر ساختی آن کمتر شود.

 

قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: تاکنون کوتاهی برای هیج یک از نمایندگان استان در کشور نکرده ایم و برای فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس هر کاری از دستمان بر آمده است انجام داده ایم.

وی بیان داشت: برای صعود به لیگ یک که توقع به حق هواداران به فوتبال در استان می باشد علاوه بر فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس نیاز به حمایت های استانداری، فرمانداری و صنایع هم داریم و امیدوارم این همدلی ایجاد شود و یک بار دیگر هرمزگان صاحب یک تیم لیگ برتری شود. رئیس هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: تیم های فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس ، هرنگ جوان بستک و اتحاد معزآباد رودان نمایندگان استان در مسابقات لیگ های دسته دوم و سوم کشور هستند و این تیم هو متعلق به همه مردم استان هرمزگان می باشد پس علاقمندان و مردم استان انتظار حمایت همه جانبه از این تیم ها دارند.

نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد هرمزگان هم گفت: برای موفق نشدن بهانه زیاد است اما ما بهانه ای نداریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به حق مان در فوتبال کشور دست پیدا کنیم. وی بیان داشت: درست است که دیر شروع کردیم اما با غیرتی که من از بازیکنانم سراغ دارم یقینا این عقب افتادگی جبران خواهد شد و شرمنده مردم هرمزگان نخواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان گفت: تیم پاس همدان از تیم های ریشه دار فوتبال کشور است و همیشه بازی اول سخت است اما ما در خانه بازی می کنیم و به نتیجه دلخواه خودمان دست پیدا خواهیم کرد. در تمرین امروز با حضور احمد مرادی، نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، کیکاووس ندایی معاون شرکت فولاد هرمزگان، قاسم رنجبریان

رئیس هیات فوتبال هرمزگان از پیراهن های قرمز و سفید این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور رونمایی شد.

تیم فولاد هرمزگان در فصل گذشته توانست تحت هدایت نادر غله بانی به ترتیب از مرحله اول لیگ سه به مرحله دوم و سپس از مرحله دوم به لیگ دسته دوم برسد. حال مسوولان فولاد هرمزگان با اعتماد مجدد به این سرمربی بومی و حفظ شاکله اصلی خود به استقبال لیگ دسته دوم رفته اند. چند بازیکن بومی مطرح نیز با جدایی از تیم شهرداری بندرعباس به جمع فولادی ها ملحق شده اند تا قوای این تیم بیشتر شود.

 

تیم فولاد هرمزگان در هفته نخست فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه، دوشنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم فولاد هرمزگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید