237048

هر حرکتی در جهت تضعیف شرکت فولاد خوزستان همنوایی با دشمن است

دنیای معدن: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) گفت: هر حرکتی در جهت تضعیف شرکت فولادخوزستان و به چالش کشیدن آن در فضای حقیقی و مجازی همنوایی با دشمن است.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور در نشست با مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: نقش فولاد خوزستان در تولید پایدار، اشتغال زایی، ارزآوری و مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.

به گزارش دنیای معدن، وی افزود: هدف از دیدار با ندیران فولاد خوزستان قدردانی از نقش کارکنان و مدیران فولاد خوزستان در ایفای شایسته مسائل مختلفی از جمله تولید پایدار در خوزستان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به فعالیت های موثر شرکت فولاد خوزستان در مقابله با جنگ اقتصادی و ناامید کردن دشمنان در حمله سایبری اخیر به این شرکت تصریح کرد: بازگرداندن شرکت به چرخه تولید بعد از حمله سایبری دشمنان در مدت کوتاه، بسیار افتخار آمیز بود.

شاهوارپور ادامه داد: تهاجمات سایبری و جوسازی ها ناشی از حرکت در مسیر صحیح است و باید با قدرت این مسیر پیموده شود و هر حرکتی در جهت تضعیف این شرکت مهم و به چالش کشیدن آن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی همنوایی با دشمن است. 

وی در پایان گفت: تلاش در جهت افزایش تعلق سازمانی در کنار تولید پایدار، اشتغال زایی و تکمیل چرخه تولید در استان خوزستان یک امر ضروری است که فولاد خوزستان با لطف خدای متعال و همت مضاعف مدیران و کارکنان خود در این مهم موفق بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید