236954

آغاز فصل جدید فعالیت شورای آهن و فولاد ایران با اتحاد تشکل‌های تخصصی

دنیای معدن: در یک همکاری مشترک میان تشکل‌های صنفی-تخصصی زنجیره آهن و فولاد، شامل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران، شورای آهن و فولاد ایران فصل جدید فعالیت شورای زنجیره آهن و فولاد ایران آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، عصر (یکشنبه ۱۳ شهریور) انجمن مذکور با برگزاری نشستی در محل انجمن با حضور روسا و دبیران تشکل‌های صنفی-تخصصی زنجیره آهن و فولاد، شامل انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران، شورای آهن و فولاد ایران فصل جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

 شورای آهن و فولاد ایران، یک شورای مشورتی است که هماهنگی میان زنجیره آهن و فولاد را برعهده دارد تا از این طریق صدای واحدی از این زنجیره در مسائل مختلف مربوط به سیاست‌گذاری و تنظیم بازار شنیده شود؛ بنا بر وعده مسئولان دولتی، این شورا یکی از مولفه‌های اصلی سیاست‌گذاری در زنجیره آهن و فولاد خواهد بود.

گفتنی است جلسات مقدماتی این شورا در سنوات گذشته میان انجمن‌ تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران برگزار شده بود که در نشست امروز، انجمن نوردکاران فولادی ایران نیز به جمع اعضای این شورا اضافه شد و شورای آهن و فولاد ایران وارد فصل جدیدی از فعالیت خود شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید