236640

نشست مشترک مدیرعامل و معاونین شرکت صبا فولاد خلیج فارس با مدیرعامل و معاونین بانک ملت/بررسی و پیگیری تامین مالی طرح فازهای توسعه صبا فولاد

دنیای معدن: رضا دولت آبادى مدیرعامل بانک ملت به همراه قائم مقام و معاونین این بانک با حضور در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل و معاونین شرکت صبا فولاد، دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومى شرکت صبا فولاد خلیج فارس، در این نشست که با محوریت بررسی و پیگیری تامین مالی طرح توسعه کارخانه صبا فولاد برگزار شد، دکتر دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد ضمن ارائه مطالبی پیرامون معرفی فعالیت های این شرکت، فازهای توسعه صبا فولاد را طرحی مهم دانست که منجر به افزایش قابل توجه تولید و اشتغال زایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد گفت: با توجه به موقعیت مناسب شرکت صبا فولاد جهت تولید و صادرات، فضاى رشد مناسبی در این شرکت وجود دارد که اجرای فازهای توسعه ای به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.

مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار، عملکرد شرکت صبا فولاد را مطلوب توصیف کرد و از آمادگى این بانک جهت کمک به تامین مالی توسعه صبا فولاد خبر داد.

در پایان این نشست، آقاى دولت آبادى مدیرعامل بانک ملت با اهدای لوح از تلاش ها و اقدامات دکتر دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، تجلیل و قدردانی نمود.​

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید