236584

در راستای تکریم بازنشستگان فولاد خوزستان انجام شد؛

آیین افتتاح ساختمان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد منطقه خوزستان

دنیای معدن: آیین افتتاح ساختمان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد منطقه خوزستان با حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان دوم شهریورماه ۱۴۰۱ انجام شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل در این مراسم اظهار داشت: بازنشستگان آیینه تمام نمای آینده کارکنان شرکت فولاد خورستان می‌باشند. مجموعه مدیریتی فولاد خوزستان سعی داشته که همیشه تکریم بازنشستگان، مدنظر قرار گیرد. شخصی که سالیان سال، لباس شرکت فولاد خوزستان را بر تَن داشته، نیاز است که در زمان مراجعه در هنگام بازنشستگی با فضای مناسبی روبرو شود. 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران برای نوسازی ساختمان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی تقدیر نمود. 

در ادامه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: وضعیت دفتر قبلی شایسته بازنشستگان عزیز شرکت نبود و در یکی از بازدیدها در سال گذشته تصمیم به تغییر این وضعیت گرفته شد و جایگاه کنونی این موسسه، مرهون تلاش مسئولان و کارکنان پیشین و فعلی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد است که البته بدون حمایت مدیرعامل محترم این کار امکان پذیر نبود و وظیفه می دانم از ایشان و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیر خدمات و امور اجتماعی و رییس قبلی و فعلی این مجموعه به خاطر پیگیری و اجرایی شدن این تصمیم تشکر کنم. 

محمد محسنی فر رئیس دفتر امور بازنشستگان منطقه خوزستان در ابتدای مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی، توضیحاتی درباره مدت زمان و چگونگی فرآیند بازسازی ساختمان بیان نمود و گفت: این پروژه با دستور قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی آغاز شد. 

وی ضمن تشکر از نگاه مثبت مدیرعامل و هیات مدیره نسبت به حمایت از بازنشستگان، به پاره ای از خدمات قابل ارائه در دفتر امور بازنشستگان منطقه خوزستان نظیر: صدور و تمدید و تعویض دفترچه خدمات درمانی، صدور و مدیریت گواهی‌های صادره در سیستم امور بازنشستگان، اجرای احکام اداره ثبت اسناد و مراجع قضایی، پیگیری و تشکیل پرونده و برقراری مستمری بازنشستگان جدید، پیگیری مستمری و معرفی ورثه بازنشستگان فوتی جهت برقراری مستمری، ثبت اطلاعات ایثارگری در سیستم و پیگیری برقراری فوق العاده مربوطه، انجام مکاتبات با سایر سازمان ها و ادارات، درخواست صدور بن کارت و توزیع بین بازنشستگان، مدیریت موضوع جوایز دانش آموزان و دانشجویان، ثبت درخواست و پیگیری وام ضروری بازنشستگان متقاضی، اطلاع رسانی رویدادهای مختلف مربوط به بازنشستگان از طریق صدور اطلاعیه در پیام‌رسان‌های آی گپ و اینستاگرام، راه اندازی میز خدمت و همیاری به بازنشستگان بصورت حضوری و غیر حضوری، ارتباط با صندوق بازنشستگی و شرکت فولاد و پیگیری مسائل مختلف بازنشستگان، سرکشی به منزل بازنشستگان و تجلیل از این قشر زحمتکش به مناسبت‌های مختلف اشاره نمود. 

گفتنی است، آیین یادشده بعد از ظهر چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در محل ساختمان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی انجام شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید